Hulp nodig?
Om je zo goed mogelijk te helpen, hebben we veelgestelde vragen met antwoorden voor je klaar staan.
Geen storing, maar ervaar jij wel problemen? Kijk dan op help.nlziet.nl voor de antwoorden op veelgestelde vragen of neem even contact met ons op. We helpen je graag om tot een oplossing te komen!
Voor vragen over programma's kun je terecht op de servicepagina van de betreffende omroep.
Meest gestelde vragen
- Waarom bevatten sommige programma's reclame?
- Op welke apparaten kan ik NLZIET gebruiken?
- Werkt NLZIET ook in het buitenland?
- Wat kost NLZIET?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Op hoeveel apparaten kan ik NLZIET tegelijk gebruiken?
- Welke tv-zenders kan ik kijken bij NLZIET?
- Hoe kan ik NLZIET opzeggen?
NLZIET in het buitenland
NLZIET is te gebruiken in heel de EU. Om NLZIET in de EU te kunnen gebruiken, dient het hoofdverblijf van de kijker in Nederland gevestigd te zijn.
Kan ik met mijn instellingen gebruik maken van NLZIET?
We raden je aan voordat je een abonnement afsluit bij NLZIET je instellingen te controleren. Het kan zijn dat je computer updates nodig heeft om het aanbod te kunnen afspelen.